HONDA Przyczepa skrzyniowa z siedziskiem dla operatora (ładowność 350 kg) - do modeli F 510 - F 560 - F 720 - F 810

Honda Honda

HV 350/AD1

Nowy

Przyczepa skrzyniowa z siedziskiem dla operatora. Jest niezastąpiona do wywozu skoszonej trawy, liści, transportu akcesoriów. Przydatna podczas wykonywania wszelkich prac pielegnacyjno porządkowych na terenach zieleni, terenach sportowych i rekreacyjnych - do modeli F 510 - F 560 - F 720 - F 810. 

Więcej szczegółów

2 703,93 zł

brutto

Mechanizm kiprowania ułatwia rozładunek, a mocna skrzynia ładunkowa wyposażona jest w demontowaną bez dodatkowych narzedzi tylną burte. Wszystkie typy przyczep wyposażone są w hamulec postojowy i hamulec nożny. Posiada koła łożyskowane 145/70-8.

Brak przewoźników dla tego produktu.

Brak opini klientów

Napisz opinię

HONDA Przyczepa skrzyniowa z siedziskiem dla operatora (ładowność 350 kg)  - do modeli F 510 - F 560 - F 720 - F 810

HONDA Przyczepa skrzyniowa z siedziskiem dla operatora (ładowność 350 kg) - do modeli F 510 - F 560 - F 720 - F 810

Przyczepa skrzyniowa z siedziskiem dla operatora. Jest niezastąpiona do wywozu skoszonej trawy, liści, transportu akcesoriów. Przydatna podczas wykonywania wszelkich prac pielegnacyjno porządkowych na terenach zieleni, terenach sportowych i rekreacyjnych - do modeli F 510 - F 560 - F 720 - F 810. 

Historia zaangażowania Hondy w budowę maszyn jest dłuższa niż można się tego spodziewać. W roku 1953 Honda rozpoczęła wytwarzanie uniwersalnej jednostki napędowej - dwusuwowego, jednocylindrowego silnika o mocy jednego konia mechanicznego, nazwanego - Typ H. Jego konstrukcja była oparta na silniku zapożyczonym z motocykla Hondy model F – Cub. 
Historia rozwoju cywilizacji jest niepodzielnie związana z wynalezieniem, rozwojem i zastosowaniem siły napędowej we wszystkich jej formach. Przez setki lat ludzkość czyniła swoje życie bardziej komfortowym używając siły zwierząt i sił naturalnych (wiatru, wody), aby wytwarzać rzeczy do których nie wystarczała wyłącznie ludzka siła. Już 3500 lat przed naszą erą Sumerowie uprawiali ziemię za pomocą pługa ciągniętego przez bydło rogate. 1700 lat przed naszą erą Babilończycy pompowali wodę do nawadniania upraw za pomocą wiatraków. Rzymianie wynaleźli młyn wodny w 16 roku naszej ery, ale dopiero w 1765 Szkot James Watt wynalazł silnik parowy. 100 lat później w roku 1876 Nikolaus August Otto zbudował prototyp pierwszego, spalinowego silnika czterosuwowego. Jego moc szybko znalazła zastosowanie nie tylko do napędzania samochodów i motocykli lecz także pomp, generatorów i innych maszyn.