HONDA Fotel operatora (nośność 200 kg) - do modeli F 510 - F 560 - F 720 - F 810

Honda Honda

HV700/AD1

Nowy

Fotel operatora (przyczepa) umożliwia jazdę z dołączonymi narzędziami takimi jak lemiesz, kosiarka, zamiatarka - do modeli F 510 - F 560 - F 720 - F 810. 

Więcej szczegółów

1 591,53 zł

brutto

Przyczepa ta wyposażony jest w oś skrętną oraz wygodny i ergonomiczny fotel.

 

Główne cechy:

  • hamulec postojowy ręczny
  • hamulec nożny
  • koła145x70-8 łożyskowane
  • nośność 200 kg

 

UWAGA: brak możliwośći podniesienia dołączonego urządzenia przy podłączonym fotelu.

Brak przewoźników dla tego produktu.

Brak opini klientów

Napisz opinię

HONDA Fotel operatora (nośność 200 kg)  - do modeli F 510 - F 560 - F 720 - F 810

HONDA Fotel operatora (nośność 200 kg) - do modeli F 510 - F 560 - F 720 - F 810

Fotel operatora (przyczepa) umożliwia jazdę z dołączonymi narzędziami takimi jak lemiesz, kosiarka, zamiatarka - do modeli F 510 - F 560 - F 720 - F 810. 

Historia zaangażowania Hondy w budowę maszyn jest dłuższa niż można się tego spodziewać. W roku 1953 Honda rozpoczęła wytwarzanie uniwersalnej jednostki napędowej - dwusuwowego, jednocylindrowego silnika o mocy jednego konia mechanicznego, nazwanego - Typ H. Jego konstrukcja była oparta na silniku zapożyczonym z motocykla Hondy model F – Cub. 
Historia rozwoju cywilizacji jest niepodzielnie związana z wynalezieniem, rozwojem i zastosowaniem siły napędowej we wszystkich jej formach. Przez setki lat ludzkość czyniła swoje życie bardziej komfortowym używając siły zwierząt i sił naturalnych (wiatru, wody), aby wytwarzać rzeczy do których nie wystarczała wyłącznie ludzka siła. Już 3500 lat przed naszą erą Sumerowie uprawiali ziemię za pomocą pługa ciągniętego przez bydło rogate. 1700 lat przed naszą erą Babilończycy pompowali wodę do nawadniania upraw za pomocą wiatraków. Rzymianie wynaleźli młyn wodny w 16 roku naszej ery, ale dopiero w 1765 Szkot James Watt wynalazł silnik parowy. 100 lat później w roku 1876 Nikolaus August Otto zbudował prototyp pierwszego, spalinowego silnika czterosuwowego. Jego moc szybko znalazła zastosowanie nie tylko do napędzania samochodów i motocykli lecz także pomp, generatorów i innych maszyn.