HONDA Rama montażowa do modeli F 510 - F 560 - F 720 - F 810

Honda Honda

030-020

Nowy

Rama montażowa jest przydatna do demontażu i montażu kół, noży glebogryzarki itp. Z jej pomocą powyższe czynności może wykonać jedna osoba. - do modeli ciągników F 510 - F 560 - F 720 - F 810.

207,29 zł

brutto

Brak przewoźników dla tego produktu.

Brak opini klientów

Napisz opinię

HONDA Rama montażowa do modeli F 510 - F 560 - F 720 - F 810

HONDA Rama montażowa do modeli F 510 - F 560 - F 720 - F 810

Rama montażowa jest przydatna do demontażu i montażu kół, noży glebogryzarki itp. Z jej pomocą powyższe czynności może wykonać jedna osoba. - do modeli ciągników F 510 - F 560 - F 720 - F 810.

Historia zaangażowania Hondy w budowę maszyn jest dłuższa niż można się tego spodziewać. W roku 1953 Honda rozpoczęła wytwarzanie uniwersalnej jednostki napędowej - dwusuwowego, jednocylindrowego silnika o mocy jednego konia mechanicznego, nazwanego - Typ H. Jego konstrukcja była oparta na silniku zapożyczonym z motocykla Hondy model F – Cub. 
Historia rozwoju cywilizacji jest niepodzielnie związana z wynalezieniem, rozwojem i zastosowaniem siły napędowej we wszystkich jej formach. Przez setki lat ludzkość czyniła swoje życie bardziej komfortowym używając siły zwierząt i sił naturalnych (wiatru, wody), aby wytwarzać rzeczy do których nie wystarczała wyłącznie ludzka siła. Już 3500 lat przed naszą erą Sumerowie uprawiali ziemię za pomocą pługa ciągniętego przez bydło rogate. 1700 lat przed naszą erą Babilończycy pompowali wodę do nawadniania upraw za pomocą wiatraków. Rzymianie wynaleźli młyn wodny w 16 roku naszej ery, ale dopiero w 1765 Szkot James Watt wynalazł silnik parowy. 100 lat później w roku 1876 Nikolaus August Otto zbudował prototyp pierwszego, spalinowego silnika czterosuwowego. Jego moc szybko znalazła zastosowanie nie tylko do napędzania samochodów i motocykli lecz także pomp, generatorów i innych maszyn.