Olej HONDA 10W30 API/SJ 0,6 L

Honda Honda

Nowy

Olej silnikowy Honda 10W30 API/SJ - przeznaczony do smarowania 4-suwowych silników (z zapłonem iskrowym, chłodzonych powietrzem). Do stosowania w : kosiarkach glebogryzarkach i innych urządzeniach ogrodniczych silniki HONDY wskazany do wszystkich silników Hondy, stosowany w makasymalnym zakresie temperatur!! zapewnia dobre smarowanie zapobiega zużyciu i korozji utrzymuje silnik wolny od osadów i nagarów.

Więcej szczegółów

29,00 zł

brutto

UWAGA

Producenci silników zalecają wymianę oleju w czasie dotarcia nowej kosiarki po 5-6 godzinach pracy. Potem po każdych 30-50 godzinach pracy. Przynajmniej 1 raz na sezon!!!

Brak przewoźników dla tego produktu.

Brak opini klientów

Napisz opinię

Olej HONDA 10W30 API/SJ 0,6 L

Olej HONDA 10W30 API/SJ 0,6 L

Olej silnikowy Honda 10W30 API/SJ - przeznaczony do smarowania 4-suwowych silników (z zapłonem iskrowym, chłodzonych powietrzem). Do stosowania w : kosiarkach glebogryzarkach i innych urządzeniach ogrodniczych silniki HONDY wskazany do wszystkich silników Hondy, stosowany w makasymalnym zakresie temperatur!! zapewnia dobre smarowanie zapobiega zużyciu i korozji utrzymuje silnik wolny od osadów i nagarów.

Historia zaangażowania Hondy w budowę maszyn jest dłuższa niż można się tego spodziewać. W roku 1953 Honda rozpoczęła wytwarzanie uniwersalnej jednostki napędowej - dwusuwowego, jednocylindrowego silnika o mocy jednego konia mechanicznego, nazwanego - Typ H. Jego konstrukcja była oparta na silniku zapożyczonym z motocykla Hondy model F – Cub. 
Historia rozwoju cywilizacji jest niepodzielnie związana z wynalezieniem, rozwojem i zastosowaniem siły napędowej we wszystkich jej formach. Przez setki lat ludzkość czyniła swoje życie bardziej komfortowym używając siły zwierząt i sił naturalnych (wiatru, wody), aby wytwarzać rzeczy do których nie wystarczała wyłącznie ludzka siła. Już 3500 lat przed naszą erą Sumerowie uprawiali ziemię za pomocą pługa ciągniętego przez bydło rogate. 1700 lat przed naszą erą Babilończycy pompowali wodę do nawadniania upraw za pomocą wiatraków. Rzymianie wynaleźli młyn wodny w 16 roku naszej ery, ale dopiero w 1765 Szkot James Watt wynalazł silnik parowy. 100 lat później w roku 1876 Nikolaus August Otto zbudował prototyp pierwszego, spalinowego silnika czterosuwowego. Jego moc szybko znalazła zastosowanie nie tylko do napędzania samochodów i motocykli lecz także pomp, generatorów i innych maszyn.