HONDA Przyczepa o udźwigu 350kg - przeznaczona do wszystkich typów kosiarek traktorowych HONDA Wysyłka GRATIS !!!

Honda Honda

HF-1173

Nowy

Przyczepa Honda Mini do kosiarek traktorowych to niezastąpione urządzenie do wywozu uprzatniętej ściętej trawy, liści, transportu akcesoriów, przy pracach pielęgnacyjno porządkowych terenów zieleni, sportowych i rekreacyjnych. Przyczepa przeznaczona do kosiarek Honda:HF1211, HF2113, HF2114, HF2218, HF2220, HF2315, HF2417, HF2620

Więcej szczegółów

2 752,32 zł

brutto

Zaczep tylny przyczepy montowany jest po zdjęciu kosza kosiarki traktorowej. 

 

Przyczepa posiada:

  • koła pompowane: 145 x 70-8 PR
  • mechanizm kiprowania ułatwiający rozładunek
  • mocną skrzynię ładunkową
  • demontowaną bez dodatkowych narzędzi tylną burtę

Brak przewoźników dla tego produktu.

Brak opini klientów

Napisz opinię

HONDA Przyczepa o udźwigu 350kg - przeznaczona do wszystkich typów kosiarek traktorowych HONDA Wysyłka GRATIS !!!

HONDA Przyczepa o udźwigu 350kg - przeznaczona do wszystkich typów kosiarek traktorowych HONDA Wysyłka GRATIS !!!

Przyczepa Honda Mini do kosiarek traktorowych to niezastąpione urządzenie do wywozu uprzatniętej ściętej trawy, liści, transportu akcesoriów, przy pracach pielęgnacyjno porządkowych terenów zieleni, sportowych i rekreacyjnych. Przyczepa przeznaczona do kosiarek Honda:HF1211, HF2113, HF2114, HF2218, HF2220, HF2315, HF2417, HF2620

Historia zaangażowania Hondy w budowę maszyn jest dłuższa niż można się tego spodziewać. W roku 1953 Honda rozpoczęła wytwarzanie uniwersalnej jednostki napędowej - dwusuwowego, jednocylindrowego silnika o mocy jednego konia mechanicznego, nazwanego - Typ H. Jego konstrukcja była oparta na silniku zapożyczonym z motocykla Hondy model F – Cub. 
Historia rozwoju cywilizacji jest niepodzielnie związana z wynalezieniem, rozwojem i zastosowaniem siły napędowej we wszystkich jej formach. Przez setki lat ludzkość czyniła swoje życie bardziej komfortowym używając siły zwierząt i sił naturalnych (wiatru, wody), aby wytwarzać rzeczy do których nie wystarczała wyłącznie ludzka siła. Już 3500 lat przed naszą erą Sumerowie uprawiali ziemię za pomocą pługa ciągniętego przez bydło rogate. 1700 lat przed naszą erą Babilończycy pompowali wodę do nawadniania upraw za pomocą wiatraków. Rzymianie wynaleźli młyn wodny w 16 roku naszej ery, ale dopiero w 1765 Szkot James Watt wynalazł silnik parowy. 100 lat później w roku 1876 Nikolaus August Otto zbudował prototyp pierwszego, spalinowego silnika czterosuwowego. Jego moc szybko znalazła zastosowanie nie tylko do napędzania samochodów i motocykli lecz także pomp, generatorów i innych maszyn.