Honda M 380 - Łódź motorowa Wysyłka GRATIS !

Honda Honda

Nowy

Jeżeli jesteś wędkarzem to wiedz, że mamy łodzie opracowane z myślą o Twoich wymaganiach.

Unikalna, bardzo duża szerokość łodzi zapewnia bardzo dobrą stabilność poprzeczną, tak ważną podczas spiningowania, podbierania ryb, czy  podczas wypraw w złą pogodę. Projektowane z myślą o użytkowaniu na dużych jeziorach a gdy tego zapragniesz, nawet w trudnych, skandynawskich warunkach morskich charakteryzują się wyjątkowo solidną i wytrzymałą konstrukcją. 

Więcej szczegółów

8 645,00 zł

brutto

Jedną z wielu zalet jest specjalnie zaprojektowana boczna konsola sterowa, umożliwiająca wygodne zajęcie miejsca za kierownicą pośrodku łodzi oraz wysoka owiewka, która osłoni Cię przed wiatrem i bryzgami wody

ŁODZIE MAZURY
ARIES POWER EQUIPMENT EDITION
Dystrybucja na terenie kraju przez Aries Power Equipment
i wybranych Dealerów Honda Marine
Model Ilość osób Dł. X Szer.
(m)
Waga łodzi bez silnika
(kg)
Zanurzenie projektowe
(cm)
Max. moc
silnika (KM)
Kategoria
żeglugi
380 4 3,80 x 1,84 200 30 20 C
380 C 4 3,80 x 1,84 210 30 20 C
430 4 4,29 x 1,84 260 30 30 C
430 C 4 4,29 x 1,84 270 30 30 C
480 5 4,80 x 2,00 350 30 50 C
480 C 5 4,80 x 2,00 360 30 50 C
500 OPEN 6 4,99 x 2,27 395 25 90 C
500 CABIN 5 4,99 x 2,27 490 25 90 C
525 OPEN 6 5,25 x 2,10 490 25 90 C
550 OPEN 6 5,50 x 2,33 570 32 120 C
550 WALKAROUND 5 5,50 x 2,33 600 32 90 C
550 PILOT HOUSE 4 5,50 x 2,33 620 32 120 C
560 WALKAROUND 5 5,60 x 2,33 620 32 120 C
670 SPORT 7 6,66 x 2,55 1250 40 225 C
700 CAMPING CRUISER 7 6,99 x 2,55 1350 40 175 C
Po

Brak przewoźników dla tego produktu.

Brak opini klientów

Napisz opinię

Honda BRIG EAGLE 650 - Łódź hybrydowa Wysyłka GRATIS !

Jeżeli oprócz dobrej zabawy oczekujesz jeszcze odrobiny luksusu i prestiżu, to możemy obiecać, że Twoja nowa łódź z całą pewnością przyciągnie spojrzenia innych gdy będzie zacumowana w porcie. Elegancja, styl, funkcjonalność i jakość wykonania powodują, że nikt nie przejdzie obok niej obojętnie.

Historia zaangażowania Hondy w budowę maszyn jest dłuższa niż można się tego spodziewać. W roku 1953 Honda rozpoczęła wytwarzanie uniwersalnej jednostki napędowej - dwusuwowego, jednocylindrowego silnika o mocy jednego konia mechanicznego, nazwanego - Typ H. Jego konstrukcja była oparta na silniku zapożyczonym z motocykla Hondy model F – Cub. 
Historia rozwoju cywilizacji jest niepodzielnie związana z wynalezieniem, rozwojem i zastosowaniem siły napędowej we wszystkich jej formach. Przez setki lat ludzkość czyniła swoje życie bardziej komfortowym używając siły zwierząt i sił naturalnych (wiatru, wody), aby wytwarzać rzeczy do których nie wystarczała wyłącznie ludzka siła. Już 3500 lat przed naszą erą Sumerowie uprawiali ziemię za pomocą pługa ciągniętego przez bydło rogate. 1700 lat przed naszą erą Babilończycy pompowali wodę do nawadniania upraw za pomocą wiatraków. Rzymianie wynaleźli młyn wodny w 16 roku naszej ery, ale dopiero w 1765 Szkot James Watt wynalazł silnik parowy. 100 lat później w roku 1876 Nikolaus August Otto zbudował prototyp pierwszego, spalinowego silnika czterosuwowego. Jego moc szybko znalazła zastosowanie nie tylko do napędzania samochodów i motocykli lecz także pomp, generatorów i innych maszyn.