Honda BRIG FALCON 400 SPORT - Łódź hybrydowa Wysyłka GRATIS !

Honda Honda

Nowy

Bardzo lekkie i mobilne łodzie o długości 4,0 lub 4,5 metra w zależności od potrzeb występują w dwóch wersjach wyposażenia: SPORT lub DE LUXE.

Więcej szczegółów

17 565,50 zł

brutto

Wersje SPORT posiadają konsolę sterową typu jokey z przekładnią kierowniczą i układem zdalnego sterowania silnikiem. Posiadają również schowek dziobowy z odpływem wody, uchwyty do holowania i dostępny opcjonalnie nierdzewny maszt nawigacyjny. Jeżeli szukasz łodzi do asekuracji lub często zmieniasz miejsce swojego odpoczynku podczas weekendowych wypadów aby pobawić się na wodzie to jest to właśnie propozycja dla Ciebie. 

Brak przewoźników dla tego produktu.

Brak opini klientów

Napisz opinię

Honda BRIG EAGLE 650 - Łódź hybrydowa Wysyłka GRATIS !

Jeżeli oprócz dobrej zabawy oczekujesz jeszcze odrobiny luksusu i prestiżu, to możemy obiecać, że Twoja nowa łódź z całą pewnością przyciągnie spojrzenia innych gdy będzie zacumowana w porcie. Elegancja, styl, funkcjonalność i jakość wykonania powodują, że nikt nie przejdzie obok niej obojętnie.

Historia zaangażowania Hondy w budowę maszyn jest dłuższa niż można się tego spodziewać. W roku 1953 Honda rozpoczęła wytwarzanie uniwersalnej jednostki napędowej - dwusuwowego, jednocylindrowego silnika o mocy jednego konia mechanicznego, nazwanego - Typ H. Jego konstrukcja była oparta na silniku zapożyczonym z motocykla Hondy model F – Cub. 
Historia rozwoju cywilizacji jest niepodzielnie związana z wynalezieniem, rozwojem i zastosowaniem siły napędowej we wszystkich jej formach. Przez setki lat ludzkość czyniła swoje życie bardziej komfortowym używając siły zwierząt i sił naturalnych (wiatru, wody), aby wytwarzać rzeczy do których nie wystarczała wyłącznie ludzka siła. Już 3500 lat przed naszą erą Sumerowie uprawiali ziemię za pomocą pługa ciągniętego przez bydło rogate. 1700 lat przed naszą erą Babilończycy pompowali wodę do nawadniania upraw za pomocą wiatraków. Rzymianie wynaleźli młyn wodny w 16 roku naszej ery, ale dopiero w 1765 Szkot James Watt wynalazł silnik parowy. 100 lat później w roku 1876 Nikolaus August Otto zbudował prototyp pierwszego, spalinowego silnika czterosuwowego. Jego moc szybko znalazła zastosowanie nie tylko do napędzania samochodów i motocykli lecz także pomp, generatorów i innych maszyn.