Honda BRIG EAGLE 480 - Łódź hybrydowa Wysyłka GRATIS !

Honda Honda

Nowy

Niecałe pięć metrów długości i silnik o mocy 100 KM wyposażony w system zmiennych faz rozrządu - czemu nie!!!

Więcej szczegółów

52 245,00 zł

brutto

Po skończonej, szaleńczej przejażdżce możesz rozkoszować się na jej pokładzie każdą wolną chwilą. Duży i wygodny pokład słoneczny, który łatwo zmienić w wygodny stolik pokładowy, pięć dużych schowków czy prysznic pokładowy ze słodką wodą abyś mógł spłukać z siebie sól po kąpieli w uroczej zatoczce, to wszystko znajdziesz na pokładzie tej łodzi hybrydowej. Zarówno elegancki wygląd, wyposażenie jak i jej zachowanie na wodzie nie mają sobie równych w tej klasie. Wszyscy znajomi długo będą pamiętali czas spędzony na jej pokładzie w Twoim towarzystwie.

Brak przewoźników dla tego produktu.

Brak opini klientów

Napisz opinię

Honda BRIG EAGLE 650 - Łódź hybrydowa Wysyłka GRATIS !

Jeżeli oprócz dobrej zabawy oczekujesz jeszcze odrobiny luksusu i prestiżu, to możemy obiecać, że Twoja nowa łódź z całą pewnością przyciągnie spojrzenia innych gdy będzie zacumowana w porcie. Elegancja, styl, funkcjonalność i jakość wykonania powodują, że nikt nie przejdzie obok niej obojętnie.

Historia zaangażowania Hondy w budowę maszyn jest dłuższa niż można się tego spodziewać. W roku 1953 Honda rozpoczęła wytwarzanie uniwersalnej jednostki napędowej - dwusuwowego, jednocylindrowego silnika o mocy jednego konia mechanicznego, nazwanego - Typ H. Jego konstrukcja była oparta na silniku zapożyczonym z motocykla Hondy model F – Cub. 
Historia rozwoju cywilizacji jest niepodzielnie związana z wynalezieniem, rozwojem i zastosowaniem siły napędowej we wszystkich jej formach. Przez setki lat ludzkość czyniła swoje życie bardziej komfortowym używając siły zwierząt i sił naturalnych (wiatru, wody), aby wytwarzać rzeczy do których nie wystarczała wyłącznie ludzka siła. Już 3500 lat przed naszą erą Sumerowie uprawiali ziemię za pomocą pługa ciągniętego przez bydło rogate. 1700 lat przed naszą erą Babilończycy pompowali wodę do nawadniania upraw za pomocą wiatraków. Rzymianie wynaleźli młyn wodny w 16 roku naszej ery, ale dopiero w 1765 Szkot James Watt wynalazł silnik parowy. 100 lat później w roku 1876 Nikolaus August Otto zbudował prototyp pierwszego, spalinowego silnika czterosuwowego. Jego moc szybko znalazła zastosowanie nie tylko do napędzania samochodów i motocykli lecz także pomp, generatorów i innych maszyn.