Honda BRIG EAGLE 650 - Łódź hybrydowa Wysyłka GRATIS !

Honda Honda

Nowy

Jeżeli oprócz dobrej zabawy oczekujesz jeszcze odrobiny luksusu i prestiżu, to możemy obiecać, że Twoja nowa łódź z całą pewnością przyciągnie spojrzenia innych gdy będzie zacumowana w porcie. Elegancja, styl, funkcjonalność i jakość wykonania powodują, że nikt nie przejdzie obok niej obojętnie.

Więcej szczegółów

83 127,60 zł

brutto

Duża ilość praktycznych schowków, składany stolik, duży pokład słoneczny, wygodne uchwyty na napoje, czy prysznic pokładowy umilą każdą chwilę, którą spędzisz na jej pokładzie ze znajomymi. Jak każda łódź z serii Eagle posiada dno wysunięte poza linię pawęży. To unikalne rozwiązanie zapewnia łodzi bardzo szybkie wyjście w ślizg oraz zapewnia dodatkową powierzchnię stabilizację łódź podczas ciasnych skrętów czy skoków przez fale. Abyś mógł się dłużej cieszyć pobytem na łonie przyrody lub odwiedzać dalsze, urocze zakątki łódź tą wyposażono w zbiornik paliwa o pojemności aż 200 litrów. 

Brak przewoźników dla tego produktu.

Brak opini klientów

Napisz opinię

Honda BRIG EAGLE 480 - Łódź hybrydowa Wysyłka GRATIS !

Niecałe pięć metrów długości i silnik o mocy 100 KM wyposażony w system zmiennych faz rozrządu - czemu nie!!!

Historia zaangażowania Hondy w budowę maszyn jest dłuższa niż można się tego spodziewać. W roku 1953 Honda rozpoczęła wytwarzanie uniwersalnej jednostki napędowej - dwusuwowego, jednocylindrowego silnika o mocy jednego konia mechanicznego, nazwanego - Typ H. Jego konstrukcja była oparta na silniku zapożyczonym z motocykla Hondy model F – Cub. 
Historia rozwoju cywilizacji jest niepodzielnie związana z wynalezieniem, rozwojem i zastosowaniem siły napędowej we wszystkich jej formach. Przez setki lat ludzkość czyniła swoje życie bardziej komfortowym używając siły zwierząt i sił naturalnych (wiatru, wody), aby wytwarzać rzeczy do których nie wystarczała wyłącznie ludzka siła. Już 3500 lat przed naszą erą Sumerowie uprawiali ziemię za pomocą pługa ciągniętego przez bydło rogate. 1700 lat przed naszą erą Babilończycy pompowali wodę do nawadniania upraw za pomocą wiatraków. Rzymianie wynaleźli młyn wodny w 16 roku naszej ery, ale dopiero w 1765 Szkot James Watt wynalazł silnik parowy. 100 lat później w roku 1876 Nikolaus August Otto zbudował prototyp pierwszego, spalinowego silnika czterosuwowego. Jego moc szybko znalazła zastosowanie nie tylko do napędzania samochodów i motocykli lecz także pomp, generatorów i innych maszyn.