John Deere X105 z agregatem 107 cm + olej - NEGOCJUJ CENĘ - ZADZWOŃ !

John Deere John Deere

1100GX

Nowy

Traktorek X105 z przekładnią automatyczną i wydajnym silnikiem górnozaworowym to doskonała oferta. Posiada agregat koszący o szerokości 107 cm (42") z opcją wyrzutu bocznego, zbierania trawy lub mulczowania. Dostępna jest szeroka gama doposażenia do odśnieżania i innych prac pielęgnacyjnych.

Więcej szczegółów

9 789,00 zł

brutto

Wyposażenie podstawowe
6,85 kW przy 3350 obr./min, 344 cc, silnik jednocylindrowy
Jeden pedał sterujący
Przekładnia bezstopniowa
Przednie opony trawiaste 15x6-6, tylne opony trawiaste
20x8-8
Fotel 28 cm (11 cali)
Prędkość jazdy: 8,9 km/h (5,5 mph) do przodu, 4,8 km/h (3
mph) do tyłu
Manualny WOM
Agregat koszący z wyrzutem bocznym 107 cm z 2 kołami
zapobiegającymi zdzieraniu
Wysokość cięcia 25-100 mm
masa netto ok. 187 kg

  • Łatwa i wygodna obsługa
  • Agregat koszący Edge
  • Mechaniczne włączanie agregatu
  • Opcjonalny zestaw do mulczowania

Dzięki automatycznej przekładni łatwo dobrać prędkość jazdy do dowolnych warunków pracy

Automatyczna przekładnia pozwala operatorowi łatwo wybrać żądaną prędkość jazdy przodu lub do tyłu naciśnięciem jednego pedału, podobnie jak kierowca samochodu z automatyczną skrzynią biegów zmienia prędkość pedałem przyspieszenia.

 

Niezależnie, czy pożądana jest mała prędkość do przycinania lub większa szybkość do koszenia na otwartym terenie, operator może łatwo dostosować prędkość siłą nacisku na pedał.

  • Pedał hamulca

    Pedał hamulca

  • Dźwignia jazdy do przodu/tyłu przekładni automatycznej

    Dźwignia jazdy do przodu/tyłu przekładni automatycznej

Silnik można uruchomić, gdy wciśnięty jest pedał hamulca, a dźwignia jazdy do przodu/tyłu znajduje się położeniu środkowym parkowania lub jazdy do przodu. Po uruchomieniu silnika nie trzeba wciskać pedału hamulca przy wyborze jazdy do przodu lub do tyłu lub przy zmianie kierunku jazdy. Wystarczy przesunąć dźwignię do przodu / do tyłu, aby wybrać kierunek jazdy, a następnie nacisnąć pedał gazu, by płynnie dostosować prędkości jazdy.

  • Pedał sterowania prędkością

    Pedał sterowania prędkością

  • Użycie pedału sterowania prędkością

  • Użycie pedału sterowania prędkością

Pedałem gazu operator może płynnie sterować prędkością jazdy do przodu lub do tyłu:

  • Do przodu: 0 do 8.9 km/h
  • Wsteczny: 0 do 5.1 km/h

Ramę wykonano ze stali spawanej o zwiększonej wytrzymałości

Solidna, jednoczęściowa rama

Solidna, jednoczęściowa rama

Solidna, jednoczęściowa rama wykonana jest ze stali o grubości 3,0 mm:

  • Spawana z wykorzystaniem robotów spawalniczych rama o pełnej długości posiada wytrzymałe, stalowe szyny zwiększające jej niezawodność i wydłużające czas eksploatacji.
  • Jednoczęściowa platforma błotnika przykręcona jest do ramy.

Mocny silnik z układem smarowania wymuszonego zapewnia niezawodną pracę kosiarki i długi czas eksploatacji

  • Silnik o pojemności skokowej 340 cm³

    Silnik o pojemności skokowej 340 cm³

Jednocylindrowy silnik o mocy 6,85 kW (przy 3350 obr./min) oferuje wystarczającą moc i moment obrotowy, aby poradzić sobie z mulczowaniem, koszeniem i zbieraniem w ciężkich warunkach.

  • Elektroniczny układ rozruchowy pozwala szybko uruchomić maszynę.
  • Żeliwne tuleje cylindrowe zapewniają dużą trwałość silnika.
  • Górne zawory zapewniają doskonałą moc oraz ekonomiczne zużycie paliwa.
  • Układ pochłaniania drgań.
  • Smarowanie wymuszone oraz filtr oleju zapewniają czystość wydłużającą czas eksploatacji silnika oraz okres między wymianami oleju.
    • Smarowanie wymuszone jest również bardziej efektywne w czasie pracy na terenie pochyłym.
  • Duży filtr paliwa umożliwiający bezproblemową pracęSpuszczanie oleju silnikowego nie wymaga użycia żadnych narzędzi
  • Spuszczanie oleju silnikowego nie wymaga użycia żadnych narzędzi

Spuszczanie oleju silnikowego nie wymaga użycia żadnych narzędzi, co ułatwia wymianę oleju.

Agregat koszący Edge ™ zapewnia najwyższą wydajność koszenia

Agregat 107 cm (42 cale)

Agregat 107 cm (42 cale)

Agregat koszący Edge™ jest znakiem towarowym, aby podkreślić zalety konstrukcji agregatów koszących John Deere. Dzięki nim kosiarki oferują doskonałą wygodę, wydajność i niezawodność.

Trzyfunkcyjny agregat koszący o szerokości 107 cm z dwoma trzpieniami obrotowymi wykonano ze stali o grubości 2,7 mm, co zapewnia wysoką trwałość:

  • Dzięki głębokiemu profilowi agregatu, skoszona trawa unoszona jest wysoko pozostawiając pięknie i czysto skoszone źdźbła.
  • Gładki spód agregatu koszącego zapobiega gromadzeniu się trawy i pozwala równomiernie rozprowadzić skoszoną trawę.
  • Walcowana zewnętrzna krawędź agregatu koszącego poprawia wytrzymałość i zapewnia ochronę.
  • Dwuetapowe malowanie powłoką E-coat i farbą proszkową zapewnia dodatkową ochronę przed rdzą.
  • Aby przekonfigurować agregat z rozdrabniania z wyrzutem bocznym do zbierania skoszonej trawy w tylnym worku nie sa potrzebne jakiekolwiek narzędzia.
  • Osłona do mulczowania stanowi wyposażenie standardowe.   
  • Dostępna jest opcjonalna wytrzymała zaślepka do mulczowania.

Krawędź agregatu koszącego jest walcowana, by zwiększyć wytrzymałość i ochronę.

 

Mocowanie noża koszącego na trzpieniu obrotowym jest wyjątkowe i oferuje dodatkowe bezpieczeństwo i wygodę.

 

Materiałowy zbiornik na trawę o pojemność 230 l jest sprzedawany oddzielnie.

Złącze wodne do mycia agregatu

Przyłącze wodne do mycia agregatuPrzyłącze wodne do mycia agregatu

Aby ułatwić czyszczenie i mycie spodu agregatu wyposażono go w przyłącze wodne.

  • Złącze węża ogrodowego do połączenia do przyłącza wodnego można zakupić w miejscowym sklepie.

Noże o konstrukcji StarLock™

Noże o konstrukcji StarLock™

Noże o konstrukcji StarLock™

Dzięki konstrukcji StarLock™ moment dokręcenia sworznia noża koszącego jest odpowiedni, co zapewnia łatwy demontaż.

 

Dostępne są opcjonalne noże do rozdrabniania lub zbierania trawy do zbiornika w trudnych warunkach.

Regulacja wysokości agregatu koszącego

Dźwignia regulacji wysokości agregatu koszącego

Dźwignia regulacji wysokości agregatu koszącego

Wspomagana sprężyną, niewymagająca wysiłku dźwignia podnoszenia agregatu ułatwia ustawienie i regulację wysokości koszenia:

  • Regulacja wysokości koszenia w przedziałach co 6 mm zapewnia dokładne dostosowanie wysokości koszenia. 
  • Tylne mocowania CargO Mount™

    Tylne mocowania CargO Mount™

Tylne punkty mocowania „CargO Mount” umożliwiają łatwą i wygodną instalację tylnego materiałowego zbiornika na trawę.

Żeliwna oś przednia odporna na wyginanie

Oś przednia i zwrotnica koła

Oś przednia i zwrotnica koła

Wykonana z żeliwa oś przednia jest odporna na wyginanie:

  • Układ kierowniczy podobny do układów stosowanych w branży motoryzacyjnej, z przekładnią kierowniczą ślimakową i zębatkową oraz z podwójnym drążkiem kierowniczym wzdłużnym jest trwały, a skręcanie pojazdem wymaga niewielkiego wysiłku.
  • Smarowniczki umożliwiają regularne smarowanie pozwalające zachować sprawność układu kierowniczego i minimalizujące zużycie.
  • Duże zwrotnice przednich kół o średnicy 1,9 cm (¾") zapewniają wysoką trwałość układu.

Zbiornik paliwa wyposażono we wskaźnik kontrolny widoczny z fotela operatora.

  • Wskaźnik poziomu paliwa

    Wskaźnik poziomu paliwa

  • Wygodny otwór wlewowy paliwa

    Wygodny otwór wlewowy paliwa

Wskaźnik kontrolny poziomu paliwa w zbiorniku pozwala operatorowi sprawdzić pozostałą ilość paliwa w zbiorniku bez wstawania z fotela:

  • Łatwe sprawdzenie poziomu paliwa
  • Dogodna lokalizacja

 

Zbiornik paliwa:

  • Pojemność wynosi 9 l (9,5 qt)
  • Dużej średnicy otwór wlewu paliwa jest dogodnie usytuowany pod fotelem operatora.

Pokrywa silnika odporna na wgniecenia i rdzę wyposażona w wysokiej jakości światła przednie zapewniające dobrą widoczność

  • Pokrywa silnika odporna na działanie promieniowania ultrafioletowego (UV) JD Loy

    Pokrywa silnika odporna na działanie promieniowania ultrafioletowego (UV) JD Loy

  • Światła przednie zapewniające dobrą widoczność

    Światła przednie zapewniające dobrą widoczność

Pokrywa silnika wykonana jest z formowanego wtryskowo tworzywa polimerowego JD Loy odpornego na działanie promieniowania UV:

  • Materiał JD Loy jest wytrzymały i trwały.
    • Jest również odporny na wgniecenia oraz rdzę
  • Jest barwiony w masie, co zapewnia mu dobry wygląd przez długi czas.
  • Odporny na promieniowanie UV materiał nie blaknie.
  • Otwory po bokach pokrywy silnika przepuszczają wystarczającą ilość powietrza, zapewniając efektywne chłodzenie przy jednoczesnym zachowaniu niskiego poziomu hałasu.
  • Dwa światła przednie umożliwiają prawidłowe oświetlenie w czasie jazdy nocą.

Stanowisko operatora zaprojektowano z myślą o wygodzie

Wygodne stanowisko operatora

Wygodne stanowisko operatora

Trójramienna kierownica oferuje operatorowi większy komfort i kontrolę.

 

Przełącznik stacyjki znajduje się na desce rozdzielczej i sprawia, że uruchamianie pojazdu jest niezwykle proste.

 

Aby zapewnić wygodę i bezpieczeństwo operatora, obszary pod stopami wyłożone są gumowymi matami antypoślizgowymi tłumiącymi drgania.

  • Komfortowy fotel

    Komfortowy fotel

  • Łatwa regulacja fotela operatora

    Łatwa regulacja fotela operatora

Fotel operatora można przesuwać do przodu i do tyłu w zakresie 140 mm oraz ustawiać w 10 różnych położeniach.

  • Fotel można podnosić, by uzyskać dostęp do schowka i wlewu paliwa (na ilustracji X125)

    Fotel można podnosić, by uzyskać dostęp do schowka i wlewu paliwa (na ilustracji X125)

  • Sprężyny fotela

    Sprężyny fotela

Fotel można przechylić do przodu w celu zabezpieczenia przed działaniem czynników atmosferycznych oraz ułatwienia łatwego dostępu do zbiornika paliwa. Sprężyny fotela zapewniają płynną jazdę

  • Uchwyt na napoje

    Uchwyt na napoje

  • Dźwignia jazdy do przodu/wstecz obok wbudowanego uchwytu na kubek

    Dźwignia jazdy do przodu/wstecz obok wbudowanego uchwytu na kubek

Uchwyt na kubek oraz dźwignia jazdy do przodu / tyłu znajdują się na prawym błotniku i jeszcze bardziej poprawiają wygodę operatora.

 

Kierunkiem jazdy do przodu/wstecz steruje się dźwignią przekładni bezstopniowej (CVT), z prawej strony. Ruchem i prędkością steruje się jednym pedałem po prawej stronie.

Dźwignię załączania agregatu koszącego X105 umieszczono po prawej stronie

Dźwignię załączania agregatu koszącego X105 umieszczono po prawej stronie

Agregat koszący załącza się żółtą dźwignią na desce rozdzielczej. Umieszczenie jej po prawej stronie pozostawia wiele miejsca po lewej na wsiadanie.

Opcja korzystania z narzędzi na biegu wstecznym (RIO) umożliwia operatorowi koszenie w czasie cofania, jeżeli jest taka konieczność.

Przełącznik pod siedzeniem umożliwiający koszenie przy jeździe wstecz.

Przełącznik pod siedzeniem umożliwiający koszenie przy jeździe wstecz.

Zdecydowanie nie zaleca się koszenia w czasie jazdy do tyłu.

 

Jeżeli operator uznał, że konieczne jest koszenie (lub praca innym narzędziem) w czasie cofania, powinien najpierw całkowicie zatrzymać kosiarkę samojezdną i spojrzeć do tyłu, aby upewnić się, że nie ma tam osób postronnych. Następnie operator powinien wcisnąć przełącznik pod siedzeniem umożliwiający koszenie przy jeździe wstecz. Przełącznik pod siedzeniem umożliwiający koszenie przy jeździe wstecz należy wcisnąć w położeniu pracy narzędzi w czasie cofania, w chwili przestawienia dźwigni biegów na jazdę do tyłu (w modelach z przekładnią automatyczną, w czasie wciśnięcia pedału jazdy do tyłu).

Operator następnie może zwolnić przycisk, a kosiarka nadal będzie pracować, jadąc jednocześnie do tyłu oraz po ponownym rozpoczęciu jazdy do przodu. Tę procedurę trzeba powtarzać za każdym razem, gdy operator zdecyduje się kosić w czasie cofania. Jeżeli wał odbioru mocy (WOM) jest włączony, a operator przestawi dźwignię na jazdę do tyłu lub wciśnie pedał jazdy do tyłu przed wciśnięciem przełącznika pod siedzeniem umożliwiającego koszenie przy jeździe wstecz, zapłon silnika zostanie wyłączony. Silnik zatrzyma się, chyba że operator wciśnie przełącznik pod siedzeniem umożliwiający koszenie przy jeździe wstecz lub przestanie jechać do tyłu.

 

Jeżeli silnik zostanie zatrzymany, to aby go ponownie uruchomić, operator musi przestawić przełącznik włączania WOM lub dźwignię w położenie wyłączenia, wcisnąć pedał hamulca i włączyć stacyjkę.

Brak przewoźników dla tego produktu.

Brak opini klientów

Napisz opinię

John Deere JS63VC - kosiarka mulczujaca

Kosiarka JS63VC z napędem zmiennym

JS63VC jest wysokospecjalistycznym urządzeniem do mulczowania, które zapewnia wysoką jakość cięcia bez konieczności ręcznego usuwania ścinków. Mulczowanie pozwala zaoszczędzić czas i zmniejsza Twój wysiłek. Kosiarka wyposażona zostałą dodatkowo w obrotowe koła przednie, ułatwiające obsługę i poprawiające zwrotność.

Doskonała zwrotność

Umieszczone z przodu kółka obracające się o 360° pozwalają bez problemów omijać wszelkie przeszkody.

Firma John Deere została założona w 1837 roku. Od tego czasu w jej historii nastąpiło wiele zmia zarówno w samej strategii prowadzenia działalności, jak i w oferowanych produktach i usługach. Nowe możliwości otwierają nowe drogi rozwoju. Jesteśmy zawsze przygotowani i otwarci na skorzystanie z nich. Pracownicy firmy John Deere nieustannie koncentrują się na potrzebach ludzi związanych z ziemią — rolników i hodowców oraz właścicieli ziemi i osób zajmujących się budownictwem. W firmie John Deere nigdy nie zapomniano i nigdy nie sprzeciwiono się najważniejszym wartościom uznawanym przez założyciela firmy: uczciwości, jakości, zaangażowaniu i innowacyjności. Te wartości determinują nasz sposób pracy, jakość naszych produktów oraz niezrównaną obsługę, jaką zawsze staramy się zapewnić klientom, inwestorom i pracownikom.